بهترین فونت
شناسه پست: 6751
بازدید: 409

بهترین فونت؛

در سال های اخیر به دلیل نبودن فونت های فارسی حرفه ای، اغلب توسعه دهندگان از فونت های انگلیسی استفاده می کردند که به دلیل هم خوانی نداشتن با متن فارسی، ظاهر مناسبی به متون نمی داند. اما به مرور و با توجه به رشد طراحی سایت، فونت های فارسی نیز پیشرفت خیلی خوبی داشته اند و شاهد عرضه چند فونت خیلی خوب و حرفه ای هم بودیم. در اینجا ما قصد داریم به معرفی بهترین فونت ها برای برنامه نویسی و طراحی سایت بپردازیم.

 

ایران سنس

فونت ایران سنس، توسط آقای مسلم ابراهیمی طراحی و در سال ۱۳۹۴ عرضه شد. حروف فونت ایران سنس دارای لبه های گردی هستند و ظاهر خیلی بهتری را نسبت به فونت های قدیمی که نوک تیز بودند به متن می دهد. ایران سنس برای انواع وب سایت ها مثل فروشگاهی، مجلات، شرکتی و… مناسب است. این فونت دارای حالت های مختلف می باشد و نیاز شما را به صورت کامل برطرف خواهد کرد. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که، برای استفاده از این فونت حتما باید آن را خریداری کنید و از دریافت و استفاده به صورت رایگان جدا خودداری کنید.

خرید فونت ایران سنس از سایت اصلی

 

ایران یکان

فونت ایران یکان، همانند فونت ایران سنس، توسط آقای مسلم ابراهیمی طراحی و در سال ۱۳۹۵ عرضه شد. این فونت بر اساس فونت یکان و ترکیب آن با ایران سنس طراحی شده است. ایران یکان، فونتی بسیار زیبا و مدرن می باشد و بعد از ایران سنس، پرکاربردترین فونت فارسی است. ایران یکان دارای نسخه ‌های کامل و مختلفی برای وب و اپلیکیشن می باشد و تمام نیازهای شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد. همانند فونت ایران سنس، برای استفاده از این فونت نیز حتما باید آن را خریداری کنید و از دریافت و استفاده به صورت رایگان جدا خودداری کنید.

خرید فونت ایران یکان از سایت اصلی

 


دانلود نرم افزارهای مختلف از سافت دونی
مشاهده نرم افزارهای ما